Hírlevél feliratkozás
Életmód

90 napos diéta

90 napos diéta, fogyás, egészséges táplálkozás, diéta, fogyókúra, táplálkozás

Sokan elégedetlenek alakukkal, vagy a mérleg nem túl jó barát, ezért jönnek a diéták.

Sokan elégedetlenek alakjukkal, vagy a mérleg nem túl jó barát, ezért jönnek a diéták, fogyókúrák, koplalások, sportolás... Én is kipróbáltam egy módszert, megosztom hát a tapasztalatokat!

2008. január 1. Ezen a napon kezdtem el a 90 napos diétámat. Én a hagyományos 4 napos felbontású diétával indultam el. Első nap: fehérje – húsok, tejtermékek, friss zöldség. Második nap: keményítő – sült, főtt, párolt zöldségek minden mennyiségben. Harmadik nap: szénhidrát – tészták, pizza! Negyedik nap: gyümölcs – ezt senkinek nem kell bemutatnom, remélem. És havonta egyszer egy gyüminap után víz nap, egész nap csak víz, víz, víz.

Az első néhány napon nem vettem észre semmit nem volt nehéz tartani a diétát, jól éreztem magam, elkezdtem heti 3x szobabiciklizni, és naponta a mérleget kémleltem. Az első hét után ment le az első 1,5kiló. Nagyon boldog voltam, és rendületlenül folytattam tovább. Teltek-múltak a napok reggeli ebéd vacsora a napnak megfelelően, és heti 3 bringanap. Az első hónap végére leadtam 4 kilót, csinosodtam is, de itt kell megemlítenem 75kilóról indultam, és az ideális súlyom 63 körül van, szóval volt még min dolgozni…

DE! és itt jön a de, a 90 napos diéta mégsem bizonyult számomra a legjobbnak, ugyan a kilók araszoltak le rólam, de a hajam, a körmöm elkezdett töredezni, és gyümölcsnapokon úgy szédültem az energiahiánytól, hogy alig bírtam megállni. Így nem tudtam mit tenni, a 30adik napon úgy döntöttem, hogy én és a 90 napos diéta érzékeny búcsút veszünk egymástól!
Február elején már visszaálltam a napi vegyes étrendre, de megmaradtam a napi háromszori étkezésnél egy tányérnyi adagokkal, a heti háromszori tornánál, és este 6 után már semmit nem ettem. Teltek múltak a hetek, és áprilisra már 10 kilóval kevesebbet mutatott a mérleg, mint január elsején.

Az én tapasztalatom: a mennyiség, a rendszeresség és a testmozgás a döntő. Nem kell feltétlenül szétválasztani, ha mindenképpen külön akarjuk enni a különböző ételeket érdemes az egyes étkezéseknél szétválasztani, de a napi bontásnál túl sok ideig nem kap a szervezet bizonyos tápanyagokból eleget. Mindenkinek javaslom, aki fogyni akar, nagyon figyeljen oda a szervezete által leadott jelekre, mert a mínusz kilók nem érnek semmit, ha utána a bőrünk, körmünk, hajunk, és a szervezetünk mennek tönkre.

Az életmódváltás megtörtént, összessgében 10 kilót sikerült leadni és a mai napig szép eredménnyel tartom ezt a súlyt. De hetente legalább háromszor mozgok - szobabicikli vagy pilates - és este 6 után csak nagyon ritkán eszek.

Tanácsom a most kezdőknek: Kitartás - mert csak ez hoz eredményt, aki mást mond az hazudik!

Írta: Szilágyi Eszter



Kapcsolódó információk

Cikkek

Izomláz és izomfájdalom ellen!
A legtermészetesebb méregtelenítés I.
Harc a narancsbőr ellen
Súlykontroll
Miért hízok?

       

Események

Egészség nap

Szakértők

Termékek

 
  HIRDETÉS

 
 

   Regisztráció szakértőknek



Szakértői bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó


Elfelejtett jelszó
Regisztráció

 
  HIRDETÉS

 
 

Kiemelt partnerek - Ha információra vágysz...





 
  HIRDETÉS

 
 

Címkék

  HÍD Program HÍD Egészségkártya

 

 

Rólunk        GY.I.K.       Felhasználói feltételek       Impresszum        Kapcsolat        Médiaajánlat        RSS