Hírlevél feliratkozás
Táplálkozás

50 kalóriacsökkentő tipp

fogyókúra, fogyás, diéta, mozgás, táplálkozás, gyümölcs, zöldség

Fogyókúrázni és diétázni nem kellemes. Olyannyira nem, hogy sokan ezért inkább bele sem kezdenek. Nekik szánjuk garantáltan fájdalommentes tippjeinket!

Napi 50 kalória megspórolásával vagy elégetésével máris rengeteget teszel magadért, anélkül, hogy kialakulna benned a jól ismert megfosztottság-érzés. Az apró lépések is nagy eredményre vezethetnek, ha hiszel bennük! A hatást fokozhatod, ha figyelsz a fogyasztott ételek összetevőire, kerülöd a telített zsírokat és a tartósítószerektől hemzsegő késztermékeket. De elég a rizsából, lássuk a tippeket!diéta

5 mindennapi tanács

1. Egyél reggelire fehérjét, később leszel ismét éhes! Erre a célra kiváló például a csirkemellsonka vagy a tojásfehérje.
2. Vegyél be minden reggel két szem halolaj kapszulát! Felpörgeti az anyagcseréd.
3. Egyél lassan! Az agyadnak 20 percre van szüksége ahhoz, hogy megállapítsa: jóllaktál.
4. Kezdd a főétkezést levessel! 20%-kal kevesebb kalóriát viszel majd be a főétellel, ha előtte kap valamit a gyomrod.
5. Szokj le a tévé és a számítógép előtti evésről! A figyelemmegosztás miatt több csúszhat le, mint szeretnéd.

Reggeli

6. Egy tojás (200 kcal) helyett készítsd két fehérjéből az omlettet (142 kcal)! Ezáltal lényegesen kevesebb zsírt viszel be.
7. Induljon a napod egy pohár csökkentett zsírtartalmú görög joghurttal (121 kcal), ahelyett, hogy a hagyományos verziót választanád (226 kcal)!
8. Kerüld a füstölt hústermékeket! A párod anyagcseréje könnyen elbánik a szalonnás rántottával, de a te alakodon sajnos nyomot hagy...
9. Barátkozz meg a zabpehellyel, és ízesítsd banánnal! Mézet azonban ne tegyél hozzá, mert az valódi kalóriabomba.

Édes nasi

10. A banán- vagy almachips mindig ideális választás.
11. Csokifüggő vagy? Töltött változat helyett válassz hagyományosat! Ha szereted az étcsokoládét, még jobb!
12. A vanília fagyi kisebb bűn, mint a csoki.
13. Adj egy falatot a süteményedből valakinek, aki örülni fog neki!

Ebéd

14. Zsír vagy margarin helyett használj sütőpapírt! Ha elkerülhetetlen az olaj, nem kell ellepnie az ételt: egy evőkanálnyi szinte bármihez elég.
15. Pizzához, tésztához és salátához válassz feta sajtot (138 kcal)!
16. Ismerd meg a hummuszt! Ez egy közel-keleti kaja, melyet csicseriborsóból készítenek. Olívaolajjal isteni.
17. A gyros jobb pitában, mint tál formájában. Ennek oka a gonosz sült krumpli.

Vacsora

18. Próbáld ki a jázmin rizst! Ha hajlamos vagy mindig húst és burgonyát tenni az asztalra, már a „sima” rizs is haladás.
19. A grillezett hús egészséges, de már nem annyira az, ha nyakon öntöd ketchupos-mustáros szósszal!
20. Válassz teljes kiőrlésű pékárut!

Italok

21. Tejeskávé helyett (176 kcal) igyál kapucsínót (108 kcal)!
22. A narancslevet fele részben nyugodtan hígíthatod ásványvízzel, ezzel megfelezed a cukor- és kalóriatartalmát.
23. Meglepő lesz, de baráti társaságban jobban jársz egy felessel, mint egy pohár fehér borral – már ami a kalóriákat illeti.

Sós rágcsálnivaló

24. Cseréld a chipset vaj nélküli pattogatott kukoricára!
25. Ha gyümölcsre vágysz, nincs jobb választás az almánál (70 kcal egy nagyobbacska).
26. Gumicukor helyett fogyassz fagyasztott ribizlit!
27. Ne a zacskóból csipegess, tedd ki egy tányérra a megevésre szánt adagot!

Mondj búcsút 50 kalóriának!

28. Mindennap fuss 5 percet vagy sétálj 15-öt!
29. Választ a lépcsőt lift helyett!
30. Amikor pásztorórára kerül sor, tartson legalább 30 percig!

31. Oszd be a takarítást, mindennap foglalkozz vele legalább 15 percet!
32. Próbáld ki az intervallum edzést a sima helyett! Ez azt jelenti, hogy egyperces időközökkel váltogatod a gyors és a normál tempót.
33. Aerobic közben ne csak egy testrészre fókuszálj! Fokozza a zsírégetés hatékonyságát, ha a felsőtest edzése közben átmozgatod picit a combod is.

34. Ebédszünetben is sétálj egyet!
35. Frizbizz, focizz, teniszezz a barátaiddal 15 percig!
36. Feszítsd meg és lazítsd el a farizmaidat egymás után harmincszor, bárhol, bármikor!

37. Ugyanezt a vádliddal is eljátszhatod.
38. Mindennap csinálj 30 felülést!
39. Kertészkedj negyedórát!

40. Fél óra tanulás is eléget 50 kalóriát.
41. Mászkálj telefonálás közben, ahelyett, hogy ücsörögnél!
42. Ha kismama vagy, adj egy esélyt a babakendőnek a kocsi helyett!

43. Add meg a módját a főzésnek! Szeletelj, adagolj, keverj!
44. Ne szégyelld, ha nem tudod végigcsinálni a fitnesz DVD-t, 10 perc is sokkal jobb a semminél!
45. Aludj egy órával többet!

46. Kutyasétáltatás közben húzz bele, ne csak lötyögj a póráz másik végén!
47. A boltban használj kosarat kocsi helyett!
48. Táncolj 10 percig!
49. Egyél néha fűszereset, hogy felpörgesd az anyagcseréd!

50. Mivel elolvastad ezt a cikket, a szándék valószínűleg megvan benned. Éles helyzetben is jusson eszedbe!

(S. A. V., glamouronline.co.uk)

Kapcsolódó cikkek:

 



Kapcsolódó információk

Cikkek

Nopal fügekaktusz a jó vérképért
A harcművészet alapjai
Fehér méreg: cukor
A Kozmikus Drámában
Gyógynövényből orvosság...

       

Események

I. MediBall Országos Bajnokság
Egészség nap
Tanulj meg bánni az energiáiddal!

Szakértők

Termékek

 
  HIRDETÉS

 
 

   Regisztráció szakértőknek



Szakértői bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó


Elfelejtett jelszó
Regisztráció

 
  HIRDETÉS

 
 

Kiemelt partnerek - Ha információra vágysz...





 
  HIRDETÉS

 
 

Címkék

  HÍD Program HÍD Egészségkártya

 

 

Rólunk        GY.I.K.       Felhasználói feltételek       Impresszum        Kapcsolat        Médiaajánlat        RSS