Hírlevél feliratkozás
Táplálkozás

Alakkímélő nassolnivalók

nassolás, egészséges táplálkozás, gabonafélék, fogyás

Tévhit, miszerint a koplalás eredményre vezethet a kilók ledolgozásában.

Sajnos alapigazság, hogy legtöbbször, ami finom, az hizlal is, és miközben bűntudattal tördeljük a csoki kockákat, közben csak úgy pörögnek a kalóriák a fejünkben lévő beépített számlálón. Nem kell azonban lemondani a fogyókúrázóknak sem az élvezetekről, a most következőkben bemutatjuk, melyek azok az ínycsiklandozó nassolni valók, aminek láttán nem kezd hangosan tiltakozni a mérleg.

Az örök dilemma. Vajon melyiket válasszam?

Tévhit, miszerint a koplalás eredményre vezethet a kilók ledolgozásában. Szakértők szerint napi ötször kellene enni, így elkerülhető, a folytonos éhségérzet. A lényeg a mennyiség szócskában rejlik. A főétkezések mellé most ajánlunk néhány nassolni valót, mely minimális kalóriát tartalmaz, ugyanakkor finom, és bármikor rágcsálhatod az esti filmnézés közben.

Popcorn
A popcorn bizony a mozizás elengedhetetlen kelléke, az ember lánya hihetetlen mennyiséget képes belőle egy-egy ilyen alkalommal fogyasztani. Évezredek óta ismerik már, akárcsak a gabonát. Ez a közkedvelt nassolnivaló magas rosttartalmú, alacsony kalória és zsírtartalmú, nem tartalmaz nátriumot és cukormentes. Természetesen mindez, csak a sószegény, vajszegény típusokra igaz, így ha lehet magad készítsd és csak minimális sót használj hozzá.

Müzlik
Ma már temérdek féle müzli kapható, előnye, hogy nem hizlal, és könnyedén csillapítják az éhségérzetet. Elkészítheted tejjel, vagy joghurttal is, de akár önmagában is elrágcsálhatsz egy-egy müzli szeletet. Szintén magas rosttartalmú, ami elengedhetetlen az egészséghez. Kombináld narancs vagy alma lével, így a szervezeted könnyebben felszívja majd a zabot és a vastartalmat. Ha felszeretnéd dobni egy kicsit, keverj árpa és rozspehelyhez fél csésze szárított áfonyát, fél csésze szárított meggyet, és mandulát. Ha nem kedveled a szárított gyümölcsöket, naranccsal vagy mandarinnal is kombinálhatod.

A cikk folytatása: www.lifemagazin.hu



Kapcsolódó információk

Cikkek

Kenyérital-bélbaktériumok
Alma, fenséges királynőnk!
A tönkölybúza pelyva egészségügyi hatásai
Az újra felfedezett zöldbab
Életünk sakktábláján III.

       

Események


Szakértők

Termékek

 
  HIRDETÉS

 
 

   Regisztráció szakértőknek



Szakértői bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó


Elfelejtett jelszó
Regisztráció

 
  HIRDETÉS

 
 

Kiemelt partnerek - Ha információra vágysz...





 
  HIRDETÉS

 
 

Címkék

  HÍD Program HÍD Egészségkártya

 

 

Rólunk        GY.I.K.       Felhasználói feltételek       Impresszum        Kapcsolat        Médiaajánlat        RSS